In Oost
Inloggen
Documenten
Home
Over ons
Pijlers
Werkplekleren
Fase 1
Fase 2
Fase 3
Fase 4
Samen opleiden
Opleidingsteams
Organogram IN*oost
Lio-huis
Contact
Contactformulier
Menu
Home
Over ons
Pijlers
Werkplekleren
Fase 1
Fase 2
Fase 3
Fase 4
Samen opleiden
Opleidingsteams
Organogram IN*oost
Lio-huis
Contact
Contactformulier
* -- OUD --
Onderzoeksopdrachten
Ieder jaar doen de Lio studenten een verplichte onderzoeksopdracht. Hieronder ziet u de resultaten van:
2018-2019
Marylin Brussen –
Hyperrealisme en digitalisering
Miranda Cakir –
Plezier in lezen: de invloed van De Leeskring op het plezier van mannelijke leerlingen
Pim Pouwels –
Samenwerken met verenigingen
Sophie Hoefnagels –
Orde houden tijdens de opstart van een les met het gebruik non- verbale communicatie Mindmap
Thom Ruizendaal -
De gezonde school
Wouter van Es –
Hoe leerlingen argumenteren met bronnen als bewijs
.
Anne Kok – Effectief toetsen bespreken
Anne Visschedijk – De vier pijlers (schoolvisie) inzetten bij de lessen handvaardigheid
Anouk Hesseling – hoe kunnen we wiskunde in het ISK-onderwijs implementeren.
Anouschka Hietkamp – Pedagogisch klimaat
Brandon Leiwakabessy – Sociale veiligheid van leerlingen
Chantal Vriezen – Groepsvorming in het voortgezet onderwijs
Edo Vreeman – Cultuur binnen de Engelse les
Esmé ten Have – Hoe leren leerlingen voor Aardrijkskunde en hoe kan ik ze daar als docent bij ondersteunen?
Femke Buiting – Differentiëren met handelingsmodel
Frank Valk – Evolutietheorie in de onderbouw
Koen Oosterbroek – Hoe online debatteren bijdraagt aan het formuleren van tegenargumenten bij V4.
Laura Hammink – Differentiëren in de les
Luuk Jager – Coöperatief samenwerken binnen de klas
Mark Knot – keuzes die 15/16 jarige vwo leerlingen moeten maken en of ze dit aan kunnen
Melvin Pampiermole – Klassenmanagement
Merel Schouten – Taal van vak wiskunde afstemmen op ISK-leerlingen
Rick Steenkamp – Toetsing biologie van 3 naar 4 havo
Sebastiaan ten Thij – Het belang van contextualiseren
Sillia Lamari – De gespreksvaardigheid voor het vak Frans stimuleren aan de hand van chunks en activerende didactiek
Sophie van Genderen – Omgaan met autisme in de wiskundeles.
Sümeyye Kandemir – Graphic Novels: uitkomst voor leesmotivatie?
Wietske Jansen – Sterke punten inductieve grammaticalessen
Yasin Durmaz – Hoe bieden docenten leerstrategieën aan in de les
Yona Lammers – Creatief schrijven
Privacyverklaring
|
Disclaimer